Z przyjemnością informujemy, że uruchomiliśmy Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.
Spółka "AKWA" mając na uwadze stałe podnoszenie jakości świadczonych usług uruchomiła E-BOK – Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.
System E-BOK jest platformą internetową, która zapewni szybki i łatwy dostęp do niezbędnych informacji.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta działa nieprzerwanie przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
i daje możliwość sprawdzenia m.in. bieżącego salda, historii finansowej, szczegółów zużycia wody i wysokości faktur,
czy też indywidualnego rachunku bankowego do wpłat.
Dostęp do danych Klienta jest możliwy po zalogowaniu się na w/w stronie po podaniu jako loginu indywidualnego numeru Klienta - sześciocyfrowego numeru płatnika z faktury. Jako hasło startowe ustawione zostało -jako ciąg znaków- połączenie numeru płatnika i trzech pierwszych znaków z nazwy płatnika pisanych pierwsza duża litera pozostałe dwa małymi literami - z tym, że polskie litery zamieniane są na ich odpowiedniki w zwykłych literach (np. "Ł" czy "ł" to "l", "ą" to "a" , "ó" to "o", "ż" czy "ź" to "z" itd.) oraz, że usuwane są znaki dodatkowe za wyjątkiem kropki ( . ) , myślnika ( - ) , podkreślnika ( _ ) i odstępu / spacji ( ) . Po zalogowaniu się zdecydowanie prosimy o zmianę hasła startowego na własne.
Dostęp do danych podmiotów jest możliwy po logowaniu się na w/w stronie po podaniu jako loginu indywidualnego numeru Klienta - sześciocyfrowego numeru płatnika z faktury. Jako hasło startowe ustawione zostało -jako ciąg znaków- połączenie numeru płatnika i czterech ostatnich cyfr NIP bez znaku "-".
Zapraszamy do korzystania z E-BOK !
Wodociągi i Kanalizacja "AKWA" sp z o.o.
ul. Aleja Wojska Polskiego 2
48-300 Nysa
Wszelkie prawa zastrzeżone (c) 2019
Dostarczymy wysokiej jakości wodę, odprowadzamy zanieczyszczoną wodę oraz oczyszczamy ją za pomocą najnowszej technologii.
W kilku słowach o tym co robimy
Media Społecznościowe