Z przyjemnością informujemy, że uruchomiliśmy Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.

  https://ebok.wikakwa.pl/ebok/

 

                            Spółka "AKWA" mając na uwadze stałe podnoszenie jakości świadczonych usług uruchomiła E-BOK – Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.

System E-BOK jest platformą internetową, która  zapewni szybki i łatwy dostęp do niezbędnych informacji.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta działa nieprzerwanie przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu 

i daje możliwość sprawdzenia m.in. bieżącego salda, historii finansowej, szczegółów zużycia wody i wysokości  faktur,

czy też indywidualnego rachunku bankowego do wpłat.

 

Dostęp do danych Klienta jest możliwy po zalogowaniu się na w/w stronie po podaniu jako loginu indywidualnego numeru Klienta - sześciocyfrowego numeru płatnika z faktury. Jako hasło startowe ustawione zostało -jako ciąg znaków- połączenie numeru płatnika i trzech pierwszych znaków z nazwy płatnika pisanych pierwsza duża litera pozostałe dwa małymi literami - z tym, że polskie litery zamieniane są na ich odpowiedniki w zwykłych literach (np. "Ł" czy "ł"  to "l",  "ą"  to  "a" , "ó"  to "o", "ż" czy "ź" to "z" itd.) oraz, że usuwane są znaki dodatkowe za wyjątkiem kropki ( . ) , myślnika ( - ) , podkreślnika ( _ )  i  odstępu / spacji (  ) .   Po zalogowaniu się zdecydowanie prosimy o zmianę hasła startowego na własne. 

Dostęp do danych podmiotów jest możliwy po logowaniu się na w/w stronie po podaniu jako loginu indywidualnego numeru Klienta - sześciocyfrowego numeru płatnika z faktury. Jako hasło startowe ustawione zostało -jako ciąg znaków- połączenie numeru płatnika i czterech ostatnich cyfr NIP bez znaku "-".

Zapraszamy do korzystania z E-BOK !

 

Wodociągi i Kanalizacja "AKWA" sp z o.o.

ul. Aleja Wojska Polskiego 2

48-300 Nysa

Wszelkie prawa zastrzeżone (c) 2019

Dostarczymy wysokiej jakości wodę, odprowadzamy zanieczyszczoną wodę oraz oczyszczamy ją za pomocą najnowszej technologii.

W kilku słowach o tym co robimy

Media Społecznościowe