Reklamacje
Odbiorca usług ma prawo zgłaszania reklamacji dotyczących:
Reklamacja powinna zawierać:
a) imię i nazwisko lub nazwę firmy oraz adres Odbiorcy,
b) przedmiot reklamacji,
c) przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację,
d) zgłoszenie roszczenia o odszkodowanie (tylko w uzasadnionych przypadkach),
e) numer i datę zawarcia umowy,
f) podpis Odbiorcy.
Reklamacje można złożyć w formie pisemnej w siedzibie Spółki (za potwierdzeniem) lub listem poleconym.
Odbiorca, który nie zgadza się ze wskazaniami wodomierza ma prawo wnioskować o jego wymianę na formularzu Wniosek o wymianę wodomierza. Na jego podstawie Specjalista ds. Gospodarki wodomierzowej kieruje wodomierz do ekspertyzy. W przypadku, gdy ekspertyza wykaże niesprawność wodomierza, realizowana jest reklamacja zużycia wody za okres od ostatniego odczytu wodomierza do dnia wymiany wodomierza.
Wodociągi i Kanalizacja "AKWA" sp z o.o.
ul. Aleja Wojska Polskiego 2
48-300 Nysa
Wszelkie prawa zastrzeżone (c) 2019
Dostarczymy wysokiej jakości wodę, odprowadzamy zanieczyszczoną wodę oraz oczyszczamy ją za pomocą najnowszej technologii.
W kilku słowach o tym co robimy
Media Społecznościowe